M- Choklad love but....

Buhu så hemskt, jag har bestämt mig för att inte äta så mycket godis, vilket kommer bli min död 75% av min lediga tid har jag en jordgubbsklubba i munnen. Men nej, mina tänder mår inge bra, så jag får skärpa mig!

Men... När jag fyllde, det var ett tag sen fick jag en godisask... Jag kryssade för det jag inte åt och la hjärtan runt de jag gilla bäst! Hehe det verkar som om jag gillar mjölkcholkad bättre än mörk... men.. det är inte riktigt så men de där har massa äckligt (enligt min åsikt) kladd i sig :P

Tycker du som jag eller har du någon annan åsikt? :)




edit:
Bör egentligen sova för jag har stort prov i SO i morgon. Det handlar om samhälls ekonomi. Det är ett intressant ämne men jag har verkligen inte orkat plugga. Jag är så TRÖTT på skolan. får mig att gå till skolan genom att säga: okej kom igen 2 veckor kvar till lov 2 veckor bara 2 veckor.

Egentligen ska jag till Simon i morgon men jag har ingen aning om jag kan... men jag måste väl nästan... men jag har ingen aning om hur jag ska ta mig dit. Han bor ju långt ute i ingenstans!

teddybear hug (a)


Kommentarer
Postat av: Nadja

hejje tack. =) allt bra? =)

2010-02-04 @ 23:25:31
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Nadja

bara bra. Gjort idag? =)

2010-02-04 @ 23:32:25
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: hih vilken tur ;)



Du har så rätt, de kommer bli väldigt mycket vatten som inte kommer hinna försvinna snabbt. Så översvämmningar lär det ju bli.

Men jag tycker det är mysigt med snö, när det typ är sol ute och såå.. men inte när de stormar :O

kram<3

2010-02-05 @ 11:41:00
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: Justus

Tja, du har god smak på att INTE gilla rätt smaker, men flera ringar skulle det behövas ;)

2010-02-06 @ 22:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0