M- Cupcakes bak!

Tea, sa att jag skrev mycket mer än hon ehmm. det det ju iof sant men hon gör mig lycklig som också skriver! Det känns lättare att skriva då! Jag är väldigt glad att hon till stor del gör detta för min skull (tror jag iaf) STORT HJÄRTA TILL DIG TEA! <3

Jag vaknade i morse vid en hemsk tidpunkt.... 8 och det är helg! hehe o h jag var verkligen morgonpigg... det är inte vanligt kan jag meddela. Vårt hus är lite kallt tycker jag så det är så mysigt att ligga under täcket.

efter ett tag bestämde jag mig för att gå upp och göra cupcakes!

Resultat! De blev bra, men frostningen hade förlite florsocker i sig så den blev lite lös :P



/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser typ gott ut:p:)<3

2010-02-06 @ 22:48:47
Postat av: andrea

mm, vad har du i frostingen?



Jag har köpt den på en affär som heter kawaii som finns i göteborg. Man kan nog köpa liknande saker på hemsidan http://www.kawaiidesign.se/ :D

2010-02-07 @ 07:40:04
URL: http://modeandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0