M- Flickor alltid bäst!

Läste Teas inlägg. Hehe måste erkänna att jag tjata lite på henne. Men det känns så konstigt om det bara är jag som skriver :P

Tea är min bästa vän, vi är otroligt lika men vi är samtidigt lite olika. <3

Men ang. pojkar.

Pojkar kan vara hur bra som helst ena dagen och nästa hur hemska som helst.
De kan också vara hur vidriga som helst, asså jag kan bara tala för mig... men att sitta på ett café och höra på någraa killar när de skryter om vad de har gjort är ganska hemskt. Stackars tjej! Jag fattar inte, visst tjejer berättar det ibland för sina nära vänner men kom igen... låt inte halva stan få reda på det. Det kallar jag bara skryt att du kräver uppmärksamhet.

Varför tänker inte killar och tjejer?

hehe finns det inte en låt som går så fast åt andra hållet...?

jooo... juste den finns i MY FAIR LADY!
Den filmen är faktiskt väldigt fin!

nice surprice! byes

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: hihi, va söt du är.

Va glad jag blir!

jag avgudar mitt hår.. men vissa dagar vill jag bara raka av de! HAHA;) tro mig.. dom dagarna kan du få mitt så lånar jag ditt?

Deal;) ? hihi<3

2010-02-04 @ 13:40:13
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0