M- Me like

Jag är ett freak när det gäller mat och godsaker från andra ställen. Främst är det Asien i fokus. Men även lite ifrån övriga europa och Usa. I den lilla staden där jag bor har det öppnat en Asienshop! ÄLSKAR den. Köper något därifrån typ varje vecka, förut fanns det ett annat ställe men stängde tyvärr :(

Detta är en ny sak jag provade!
Det är grönt te på flaska. Den kostade 15 kr.

utseende: grön! Flaskan är väldigt söt, jag fastnade nog väldigt mycket för flaskans utseende när jag hittade den. När man tittade på alla coca-cola burkar och fanta m.m. så stack den verkligen ut!

Smak: Det smakas verkligen iste. Man kunde även förstå att det var grönt te. Men man kunde inte vara 100% säker på det för smaken var ganska stark. Smakar som om tebladen varit i lite länge. Men det var inget man störde sig på! Den skulle ha fruktsmak. Man kan inte identifiera smaken men den smakar lite sött så det kan självklart vara det i den.

BETYG : 7,5/10

U

lalala choklaa

Kommentarer
Postat av: Chop chop

Måste hålla med om att flaskan är väldigt söt! :) Tror att det finns med litchi-smak av samma märke, inte säker, men den tror jag är godare - fruktsmak ^^ Det är en liten rosa och vit flaska iaf! :)

2010-02-04 @ 22:19:31
URL: http://chop.blogg.se/
Postat av: Justus

Utländska saker är alltid goda :)

2010-02-06 @ 22:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0