M- stess!

Hej, sa att jag skulle fota mina naglar men.... nu kommer en historia...

Jag målade naglarna vita för jag hade tänkt ha den färgen som grund, sen måla jag ettlager till för att färgen var så tunn... när jag trodde att nagellacket var torrt satte jag på tejp...... oooh yeah här kommer misstaget... när jag senare skulle dra bort tejpen upptäckte jag att färgen inte hade torkat och därav blev hela skiten fel. Ska försöka på nytt senare... jag har börjat igen men nu är de bara helt vita :P

förövrigt är jag otroligt stressad svenska "prov" i morgon och på torsdag. Kemiprov på fredag.
Borta under helgen. matte prov nästa torsdag och tyska nästa fredag!

Provplan

M- sammanfatta kemin
T- sammanfatta kemin och börja plugga in. Inkl att jag har svenska prov
O- orkester kommer inte hinna något mer!
T- PLUGGA IN KEMIN även börja titta på tyskan. svenska prov också
F- BÖRJA PLUGGA TYSKA. kemi prov
L- borta
S- borta

nästa vecka
M- PLUGGA TYSKA
T- PLUGGA TYSKA
O- orkester. titta på rymdgeometrin
T- plugga tysk. Matteprov
F- PROV!!

LOOOOOOV

längtar till lovet då kanskejag inte är lika stressad :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0