T - melodifestivalen.., oh really?

SERIÖST. Ola?! wtf. naej. och DESSUTOM Slemmeröv och BlåstaBlondaBaribbbbbbbaBruden?! I helvete heller. Tur att inte alla låtar sög.

Känner mig lite utglänst av Maria här. Mina vänner är inte riktigt den sorten som .. hm, läser sånt här.. ^^ Så jag har fått en kommentar..................... (ni inser att det där var en pik, och att ni borde sympati-kommentera) For all I know, läser ni bara hennes texter ^^ Well, I don't blame you, they are good :) Inte min stil med fransk manikyr kanske, men ändå ;)

Min hissa-lista för dagen:
- Mulle Meck
- Mitt djursjukhus i Afrika (indeed, yes.)
- Melodifestivalsmuffins
- Mys

och allt på M :) have a nice day (:

Kommentarer
Postat av: Justus

Nej men se där, någon läser det du skriver ;)



Men ja, varför ha med Hej Baberiba Bruden i Melodifestivalen :S?

2010-02-06 @ 21:59:07
Postat av: Chop chop

Till M: gjorde du bakgrunden i paint också? Det kunde man aldrig ha trott, skillat! ^^



Annars så är väl det ganska bra med mig, lite seg sådär men mja, det är normalt. ;d Själv då?



Till T: Sympatikommenterar Haha ne men, djursjukhus i afrika? :o Är det sant eller är jag helt blåst nu? XD

2010-02-07 @ 00:10:13
URL: http://chop.blogg.se/
Postat av: ZW

Synd att ni inte kom, vi hade så himla kul!!! =D

Sympati kommenterar



XD nejdå, kommenterar ändå :) utan sympati ;) XD <3

2010-02-07 @ 18:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0